Sunday, July 12, 2009

sem baru

assalamualaikum dan salam sejahtera...

semester baru itulah tajuk post aku hari ni...
takde idea nak tulis apa...
huhuhu...

urm apa nak cakap eh pasal semester baru...
ape-ape lah

cakap senang la kan sekarang ni aku da masuk tahun 4 semester ketujuh...rasa macam baru jer aku menjalani orientasi masuk universiti nih...

tapi macam yang member-member selalu cakap bila da masuk tahun 4 nio dah kira besar da tua da, da kira senior dah sebabnye cuma ada satu batch jer lagi kat atas kitorang...program lima tahun la katakan...

semester nih aku dan rakan-rakan seperjuangan akan didedahkan dengan merekabentuk bangunan tinggi 'highrise' tak tahu lagi cmane nanti...

highrise bukan cam semester-semester lepas...sebabnye baru masuk jer pensyarah-pensyarah yang incharge dalam program ni menyatakan expectation yang tinggi...ye lah kebanyakan mereka adalah arkitek profesional yang mempunyai kerjaya di luar dan mengajar secara part time kat UTM nih...

ntahla tapi aku akan cuba sedaya upaya untuk mengharungi sem dengan penuh bersungguh-sungguh...hahahaha...ayat skema tol la...

assalamualaikum

No comments: