Monday, January 26, 2009

hidup ini...

memetik kata-kata pujangga...cheeehhh...hehe,semakin banyak yang kita tau dalam dunia ni semakin kita akan rasa yang banyak nbenda lagi yang kita tak tau dalam alm ciptaan tuhan ni...aku rasa kata-kata ni betul la...sebab aku kira da buat analisis la pasal ni...camana aku buat???apa lagi aku buat ngan diri aku sendiri la...hehehe

kenapa aku rasa begitu...???sebab perasaan aku kot atau mungkin itulah lumrah manusia dalam dunia ni sentiasa nak cari benda baru dalam hidup dan tidak pernah puas dengan apa yang dimiliki...bagi aku still ada pro dan kontra dalam hal ni...

bagi aku kata-kat pujangga tu ada yang betul...sebab semakin kita meningkat dewasa semakin kita akan berfikir tentang sebab dan musabab terjadinya sesuatu benda atau perkara...camana nak bagi contoh eh??? ala korang pikir la sendiri...

No comments: